Представлений Mercedes-Benz GLC Coupe нового покоління

GLC купе готувався за одним рецептом зі звичайним GLC – кросоверам освіжили дизайн, перевели на нові мотори і напхали новітньою технікою, але «приправили» їх все ж таки по-різному. А головною відмінністю для росіян стане місце збирання – якщо стандартний кросовер планує стати на конвеєр заводу в Підмосков’ї, то купе залишиться автомобілем, що імпортується.

ЗОВНІШНІСТЬ 

Паркетник ГЛЦ Купе 2019 поки що представлений у спортивній версії AMG Line, особливості якої – полягають у радіаторній решітці в хром-точку (типу «діаманти») та більш «злих» бамперах. Нові фари – ідентичні з GLC, і світлодіодна оптика доступна зі старту, а за доплату – матрична. Задні фари GLC Coupe зберегли дорестайлінгову форму і хромовану брову, але змінили «начинку».

ІНТЕР’ЄР

У салоні обновки ті ж, що й у стандартного кросовера: рульове колесо з тачпадами (як у нового CLA), опціональна цифрова панель приладів і мультимедійка з сенсорним екраном діагоналлю 10,25 дюйма (в «базі» — 7-дюймовий) планшет).

ОБЛАДНАННЯ

Обидва кросовери оснащуються «мультимедіа» MBUX останнього покоління, з ще одним тачпадом, встановленим на центральному тунелі, де раніше був шайба-селектор.  З’явилася можливість керування голосом та жестами, а нова функція «Energizing» синхронізує керування кліматом, музикою, підсвічуванням, масажем сидінь, вентиляцією або підігрівом сидінь.

 
Допрацьовано комплекс електронних помічників. Адаптивний круїз-контроль оснащений регулюванням швидкості на маршруті, і тепер сам рушає після зупинки в пробковому режимі. Завдяки навігатору система заздалегідь розпізнає хвіст пробки та плавно скине швидкість.


З’явився асистент паркування з причепом: датчик у фаркопі дозволяє проектувати динамічну розмітку на зображення з камери заднього виду з 360-градусним оглядом для прорахунку траєкторії.

На борту також:

  • помічник рульового управління,
  • моніторинг рядності руху,
  • контроль сліпих зон,
  • активний помічник при зміні смуги,
  • < li>попередження про загрози при виході з автомобіля.

Car-to-X-Communication дозволяє обмінюватися інформацією про небезпечні ситуації з іншими автомобілями та просунутою транспортною інфраструктурою. Паркетник сам захоче притиснутися до узбіччя, щоб сформувати аварійний коридор та пропустити швидку допомогу.

ДВИГУНИ GLC COUPE 2019 РЕСТАЙЛІНГ

Гаму чотирициліндрових моторів повністю переглянуто. На зміну дволітровій бензиновій турбочетвірці M274 прийшов новий мотор M264 з двопотоковим турбокомпресором та системою плавної зміни фаз газорозподілу Camtronic. Цей мотор видає 197 л. і замінює відразу колишній GLC 250 (184 л.с.) та GLC 250 (211 л.с.). Версія GLC 300 форсована до 258 л. (+13 к.с.).


На деяких ринках бензинові двигуни будуть посилені м’якою гібридною системою – це стартер-генератор з ремінним приводом, що працює від 48-вольтової електросистеми. Електромотор видає 14 л. та 150 Нм, допомагаючи при розгоні.

Новий дволітровий дизель OM654 має три варіанти потужності, на відміну від колишнього OM651 з двома.


Разом, стартова лінійка двигунів рестайлінгового Mercedes GLC 2019 виглядає наступним чином: дві бензинові четвірки GLC 200 (197 л.с., 280 Н•м) та GLC 300 (259 л.с., 370 Н•м ), три дизельні GLC 200 d (163 к.с., 360 Нм), GLC 220 d (194 к.с., 400 Нм), GLC 300 d (245 к.с., 500 Нм ).
Пізніше будуть представлені гібриди та AMG-версії з шістьма та вісьма циліндрами.

ТРАНСМІСІЯ І ШАСІ

Всі варіанти укомплектовані повним приводом 4Matic, який «розроблений з нуля» та дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою 9G-Tronic.