Тест-драйв Infiniti Q60S

Дозвольте викласти аргументи: за 1,6 млн гривень (або 57,5 тисяч доларів за нинішнім курсом) покупець отримає автомобіль із 405-сильним бензиновим бітурбо, 7-діапазонною АКПП, повним приводом, автоматично регульованою підвіскою та кермовим керуванням “з проводів”, як у аеробусів. Крім того, в єдино доступну комплектацію Sport включено комплексну систему безпеки Safety Shield, стереосистему Bose, а також інфотеймент з багатим функціоналом, на реалізацію якого знадобилося аж два повноцінні екрани. Ах так, і як безкоштовний додаток для фанатів “Ігри престолів” – рекламна кампанія за участю актора Кіта Харрінгтона. Звичайно, приблизно за ту ж суму (1, 66 млн грн) можна купити повнопривідний BMW 440i: хоч його мотор і розвиває всього 326 л.с., завдяки меншій вазі динамічна розгінна буде порівнянна з Q60. Дволітровий Audi А5 Quattro обійдеться вже в 1,7 млн. гривень, а купе Mercedes C 43 AMG з трилітровим 367-сильним бітурбо і всіма ведучими – 1,9 млн. грн. При цьому варто пам’ятати, що на додаток до всіх наведених цін (крім, мабуть, “Мерса”) проситься приставка “від”, оскільки той же BMW у базовому оснащенні буде упакований дуже бідніше, аж до тканинного салону. А що ж у нас? Нотідзіте – це головний герой традиційної японської п’єси, трансформація звичайної людини в образ безтілесного духу. Наш підопічний, втім, цілком відчутний. Канонічно довгий капот, попереджувально гарчить решітка радіатора, складна форма боковини, яка так красиво пускає зайчики в сонячну погоду. Народ на магазинних парковках залипає і без заздрощів у голосі цікавиться ціною, чого на моїй пам’яті не траплялося вже давно – розбалували столичних мешканців, чого вже. Загалом, якщо краса врятує світ, то наш Infiniti точно внесе посильний внесок. Старі цінителі марки тільки побачивши фотографії інтер’єру відзначать, наскільки тут все по-новому. Протягом декади в салонах Infiniti панував помірний монументалізм, приправлений великою кількістю дерева та кнопок на центральній консолі. І навіть коли конкуренти масово пересаджували своїх клієнтів на тачскрини, японці підкреслено не помічали нових трендів. Однак чи функцій стало занадто багато, а може здригнулося серце зберігача традицій, але в компанії вирішили надолужити і вмонтували в центральну консоль систему Infiniti InTouch з двома екранами. Логіка така: верхній переважно відповідає за відображення інформації, нижній – за налаштування, яких тут темрява. Втішно, що дизайнери пощадили кілька кнопок, які відповідають за ключові функції, так що для регулювання обертів вентилятора та зміни джерел звуку з динаміків тикати пальцями в меню не доведеться. Посадка за кермом купе не викликала особливих складнощів, як, втім, і висадка – звісно, з седаном Q70 не порівняти, але навіть люди з надмірною статурою не перенапружаться. Крісла відрізняються оптимальною жорсткістю та формою спинки, а також необхідною широтою регулювань. Рульове колесо також регулюється електроприводом з пристойним діапазоном – що й не дивно, адже за кермом немає рейки, отже, і особливих складнощів теж немає. Панель приладів чудово читається, окреме спасибі за справжні, не намальовані шкали приладів. Місця для передніх пасажирів достатньо в усіх напрямках, у тому числі і по висоті – якогось тиску стелі на маківку не відчувається. Позаду, звичайно, все значно гірше, але це витрати жанру купе. Втім передні сидіння легко відкидаються і за допомогою відомих акробатичних навичок залізти на другий ряд можна. І навіть висидіти, якщо тільки пасажир трохи нижчий від середнього зросту. Для купе це достатній привід, щоб називатися чотиримісним. І не варто забувати про повноцінний багажник об’ємом 342 літри – на 38 літрів менше, ніж у хетчбека VW Golf. Так що з іспитами практичності в повсякденності Infiniti Q60 справляється непогано. Hard-n-Soft Як і у випадку з прямим предком нашого купе – моделлю Infiniti G37 – під капотом нашого автомобіля встановлений бензиновий V6, проте тут же схожість і закінчується. Раніше було 3,7 літра, тепер всього 3. Відсутні 0,7 компенсують дві турбіни, та ще й як: замість 348 коней – 405. Що навіть приємніше – полиця максимального крутного моменту в 475 Ньютон-метрів починається на 1600 і закінчується на 5200 об /хв. І за великим рахунком двигун міг би обходитися трьома передачами, але в коробці їх сім. А щоб було простіше перемикати, передбачені підрульові пелюстки. До 100 км/год Q60 прискорюється за 5 з невеликим секунд – і цього достатньо, щоб відчути бадьорий поштовх у спину і міцніше вхопитися за кермо, яке при розвантаженій передній осі та нерівній дорозі відчутно ворушиться в руках. Звичайно, їздили ми на машинах і швидше, але очевидно, що запасу потужності та тяги мотора достатньо для дуже жвавого переміщення та обгонів рішучими кидками. Максимальна швидкість 250 км/год могла бути помітно більшою, якби не електронне обмеження, але на наших дорогах і цього – із запасом.